Promeco is met ruim twintig jaar ervaring een van de wereldwijde marktleiders op het vlak van het ontwerpen, produceren, verdelen en promoten van modeartikelen en tableware voor de detailhandel.

De onderneming werd in 1995 in België opgericht door Karim Redjal en wendt al haar expertise op het vlak van de detailhandel aan om in samenwerking met wereldwijd gerenommeerde merken exclusieve topproducten te ontwerpen en te promoten en ze op die manier toegankelijk te maken voor het grote publiek. Sinds haar oprichting voerde Promeco met succes al ruim 3000 getrouwheidscampagnes uit.

Dankzij haar verwezenlijkingen heeft de onderneming een uitgebreide klantenkring opgebouwd en nauwe partnerschappen opgestart met bedrijven overal ter wereld, die ze helpt hun verkoop uit te breiden en zich te verzekeren van de trouw van hun klanten.

Onze creatieve teams werken rechtstreeks samen met de stylingbureaus van de merken waarvoor ze producten ontwikkelen. Bevoorrecht overleg met hen maakt het onze designers mogelijk om unieke collecties uit te werken die perfect aansluiten bij hun imago.

Dankzij haar kennis van de markt en de detailhandelkanalen biedt Promeco een globale aanpak, van het ontwerp van producten, controle van de fabricage, plaatsing, marketing (verpakkingen, reclame in de verkooppunten,…), communicatie (e-mailcampagnes, actiewebsites,…) tot het opzetten van getrouwheidsacties die de verkoop stimuleren.

Promeco beschikt over een stevige kennis van de logistieke kanalen en werkt al ruim twintig jaar een distributienetwerk uit dat zowel supermarkten als gespecialiseerde luxeboetieks omvat. Om een efficiënte kwaliteitsdistributie te garanderen en er tegelijk op toe te zien dat het merkimago intact wordt gehouden, selecteert ze uitsluitend de beste distributeurs voor de merken die ze vertegenwoordigt.